bihome
Producenci
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy oraz postępowania reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jesteś konsumentem, bądź przedsiębiorcą i prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Jeśli tak, to co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Możesz odstąpić od umowy składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wyślij je do nas na e-mail: hello@bihome.pl. Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Do zachowania ww. terminu należy wysłać oświadczenie przed jego upływem.

Zwracaną rzecz należy odesłać niezwłocznie na adres: ul. Poręby 17, 03-037 Warszawa. Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania zwracanej rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w określonych w prawie przypadkach. Nie przysługuje np. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest m.in. rzecz nieprefabrykowana, rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta, rzecz służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, itp. Jeśli masz w tym zakresie wątpliwości, to napisz do na adres: hello@bihome.pl lub na numer stacjonarny 24 24 24 009. Informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie.

Postępowania reklamacyjne

Gdy zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację złóż na piśmie na adres e-mail: hello@bihome.pl lub drogą pocztową na adres: bihome Iwona Brzozowska, ul. Poręby 17, 03-037 Warszawa.

Reklamacje Klientów będących konsumentami

Odpowiadamy wobec konsumentów za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia objęcia przez Klienta rzeczy w posiadanie. Reklamację zgłoś w ciągu roku od zauważenia wady. Pamiętaj, że czas na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

W związku z wadą towaru możesz po pierwsze zażądać jego wymiany na wolny od wad. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami na hello@bihome.pl lub na numer stacjonarny 24 24 24 009. Jeśli możliwe, po drugie możesz również żądać usunięcia wady. Jeśli wada nie jest istotna, możesz po trzecie złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. W przypadku wady istotnej możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Jeśli zależy Ci na obniżeniu ceny zakupu, to nie odsyłaj reklamowanego towaru, do czasu ustalenia ze Sprzedającym. W innej sytuacji, reklamowany towar zapakuj w oryginalne opakowanie, zabezpiecz jak swój i tak przygotowaną przesyłkę wyślij kurierem na adres:

bihome Iwona Brzozowska,
ul. Poręby 17,
03-037 Warszawa

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. W uzasadnionych przypadkach również otrzymania towaru, jeśli niezbędne okażą się fizyczne oględziny reklamowanego towaru. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Co jeśli nasz Klient nie jest konsumentem?

Odpowiadamy do wysokości złożonego zamówienia w ciągu roku od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie (lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią, inną niż kurier). Zapraszamy do kontaktu na hello@bihome.pl lub na numer stacjonarny 24 24 24 009.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium