Zwroty i reklamacje

 

 

Odstąpienie od umowy

 

Naszym klientom (konsumentom) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Możesz odstąpić od umowy składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór możesz pobrać TU). Wyślij je do nas na e-mail: [email protected]. Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Do zachowania ww. terminu należy wysłać oświadczenie przed jego upływem.

Zwracaną rzecz należy odesłać niezwłocznie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: bihome Iwona Brzozowska, Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Poręby 17, 03-037 Warszawa. Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy. 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania zwracanej rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w określonych w prawie przypadkach. Nie przysługuje np. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest m.in. rzecz nieprefabrykowana, rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta, rzecz służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, itp. Jeśli masz w tym zakresie wątpliwości, to napisz do na adres: [email protected] lub na numer stacjonarny 603889238. Informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie.

 

Postępowania reklamacyjne

 

Gdy zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację złóż na piśmie na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: bihome Iwona Brzozowska, ul. Poręby 17, 03-037 Warszawa.

Reklamacje Klientów będących konsumentami

Odpowiadamy wobec konsumentów za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia objęcia przez Klienta rzeczy w posiadanie. Reklamację zgłoś w ciągu roku od zauważenia wady. Pamiętaj, że czas na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

W związku z wadą towaru możesz po pierwsze zażądać jego wymiany na wolny od wad. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami na [email protected] lub na numer stacjonarny 603 889 238. Jeśli możliwe, po drugie możesz również żądać usunięcia wady. Jeśli wada nie jest istotna, możesz po trzecie złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. W przypadku wady istotnej możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Jeśli zależy Ci na obniżeniu ceny zakupu, to nie odsyłaj reklamowanego towaru, do czasu ustalenia ze Sprzedającym. W innej sytuacji, reklamowany towar zapakuj w oryginalne opakowanie, zabezpiecz jak swój i tak przygotowaną przesyłkę wyślij kurierem na adres:

bihome Iwona Brzozowska
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Poręby 17
03-037 Warszawa

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. W uzasadnionych przypadkach również otrzymania towaru, jeśli niezbędne okażą się fizyczne oględziny reklamowanego towaru. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

 


 

Zapraszamy do kontaktu na [email protected] lub na numer stacjonarny 603 889 238.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl