FAQ

 

Jak szybko otrzymam przesyłkę?

Przy każdym produkcie jest podany przybliżony termin, który wskazuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane. Proszę pamiętać, że dostępność produktów odnosi się do dni roboczych. Produkty dostępne w naszym magazynie (Wysyłka w: 24 lub 48 godzin) wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Produkty dostępne w magazynie naszego dostawcy zwykle dostarczamy w około 10 dni, potrzebny jest czas na sprowadzenie ich z Danii, Francji czy Holandii. Produkty, które się wyprzedały i producent czeka na nową ich dostawę mają terminy od 30 do 90 dni. To czas niezbędny na ich wyprodukowanie i dostarczenie do Polski. Proszę pamiętać, że dostępność produktów odnosi się do dni roboczych. Dokładamy starań, aby nasza oferta odpowiadała realnym terminom dostawy. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy będzie inny. Poinformujemy o tym niezwłocznie. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt na adres [email protected]. Ewentualnie telefonicznie na numer stacjonarny 24 24 24 008.

Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy są zwykle po stornie bihome.pl. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt dostawy zamówień o wartości powyżej 500 zł pokrywany jest przez Sprzedawcę, wyjątkiem są dostawy gabarytowe. W innych przypadkach koszt dostawy wynosi 20 złotych oraz nieco więcej w sytuacji, gdy dostawa będzie realizowana za pobraniem. Dostawy gabarytowe wiążą się z dodatkową opłatą w wysokości do 220 złotych. Dostawy takie dotyczą zasadniczo większych mebli, takich jak szafy, stoły, sofy, itd. Ewentualnie dużej ilości towarów na zamówieniu lub ewentualnej możliwości uszkodzenia w transporcie. W takim przypadku przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę gabarytową. Ewentualnie opłata zostanie doliczona na późniejszym etapie.

Na jaki numer konta dokonać wpłaty?

Jeśli wybrałaś płatność przelewem bankowym powinien do Ciebie dotrzeć e-mail ze wszelkimi szczegółami do dokonania opłaty. Sprawdź folder spam w swojej skrzynce. Jeśli nadal nie masz szczegółów najlepiej napisz do nas na adres: [email protected] lub zadzwoń na 24 24 24 008 Prześlemy Ci fakturę proformę ze wszystkimi niezbędnymi szczegółami.

Czy jest program współpracy dla architektów i projektantów?

Bardzo chętnie współpracujemy z architektami i projektantami wnętrz. Współpraca w tym zakresie to główna część naszej działalności. We współpracy z architektami stawiamy przede wszystkim na elastyczność. Jesteśmy się w stanie dopasować do Państwa potrzeb, do potrzeb Waszych klientów i sposobu działania. Każdorazowo dokonujemy wyceny zamówienia i rozliczamy zgodnie z uzgodnieniami. Mam nadzieję, że będziemy mogli zrobić pierwszy projekt razem. Jestem pewna, że po nim będą kolejne! Zachęcam do bezpośredniego kontaktu [email protected] - Iwona Brzozowska

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz w jakikolwiek sposób zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, które chcesz zmienić lub anulować. Poinformuj, jaką zmianę chcesz wprowadzić i z jakiego powodu (zmiana daty dostawy, zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, anulowanie zamówienia, itd.). Numer swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub na koncie bihome.pl w sekcji Moje zamówienia.

Czy są zniżki dla klientów?

Oczywiście. Rozpieszczamy naszych klientów w tym zakresie. Już na początek można uzyskać 5% zniżki przy pierwszym zamówieniu. Wystarczy przed złożeniem zamówienia zapisać się do grona miłośników bihome.pl. Rejestracji można dokonać na głównej stronie bihome.pl, ale też na każdej stronie produktowej. Po potwierdzeniu rejestracji, na e-mail dostaniesz kupon rabatowy. Po zarejestrowaniu się w bazie miłośników bihome.pl nasi Klienci pierwsi dostają informacje o promocjach, jak również kupony rabatowe. Poza tym regularnie prowadzimy akcje promocyjne. Zachęcamy do zaglądania TU, aby dowiedzieć się co obecnie jest w super cenie. 

Ile mam czasu na zwrot i gdzie odesłać produkt?

Zwracaną rzecz należy odesłać niezwłocznie na adres: bihome Iwona Brzozowska, ul. Matejki 33, 14-260 Lubawa. Jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy.

Chciałabym zwrócić moje zakupy?

Jesteś konsumentem, bądź przedsiębiorcą i prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Jeśli tak, to co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Możesz odstąpić od umowy składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wyślij je do nas na e-mail: [email protected] Możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Do zachowania ww. terminu należy wysłać oświadczenie przed jego upływem.

Gdzie znajdę formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Formularz do pobrania dostępny jest TU.

Chciałabym zareklamować kupiony produkt?

Gdy zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację złóż na piśmie na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: bihome Iwona Brzozowska, ul. Poręby 17, 03-037 Warszawa. W związku z wadą towaru możesz po pierwsze zażądać jego wymiany na wolny od wad. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami na [email protected] lub na numer stacjonarny 24 24 24 009. Jeśli możliwe, po drugie możesz również żądać usunięcia wady. Jeśli wada nie jest istotna, możesz po trzecie złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. W przypadku wady istotnej możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli zależy Ci na obniżeniu ceny zakupu, to nie odsyłaj reklamowanego towaru, do czasu ustalenia ze Sprzedającym.

Jaka jest w bihome.pl procedura zwrotów i reklamacji?

Cała procedura dostępna jest TU

Ile czasu będę czekała na zwrot środków po dokonaniu zwrotu zamówienia?

W pierwszej kolejności księgowość wyśle fakturę korygującą, po potwierdzeniu jej odbioru kwestia przelewu to kilka dni maksymalnie. 94,5% naszych klientów otrzymuje zwrot w ciągu tygodnia.

Towar dotarł do mnie uszkodzony, co powinnam zrobić?

Po pierwsze sprawdź przesyłkę w obecności kuriera, jeśli coś Cię niepokoi, najlepiej rozpakuj i sprawdź. Szczególnie jeśli opakowanie jest zniszczone lub rozerwane. Jeśli towar jest zniszczony spisz od razu protokół reklamacyjny. Kurier powinien Cię poinformować dokładnie jak wygląda procedura. Jeśli zniszczenie odkryjesz po odbiorze przesyłki, to również skontaktuj się z kurierem i dowiedz się jak wypełnić protokół reklamacyjny. W związku z wadą towaru możesz po pierwsze zażądać jego wymiany na wolny od wad. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami na [email protected]  lub na numer stacjonarny 24 24 24 009. Jeśli możliwe, po drugie możesz również żądać usunięcia wady. Jeśli wada nie jest istotna, możesz po trzecie złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. W przypadku wady istotnej możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli zależy Ci na obniżeniu ceny zakupu, to nie odsyłaj reklamowanego towaru, do czasu ustalenia ze Sprzedającym.

Gdzie znajdę dane Sprzedającego?

Zapraszamy na stronę informacyjną "Kontakt i dane firmy". TU znajdziesz dane rejestrowe, nr konta bankowego, nr telefonów i inne szczegóły. 

 


 

Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi, to po prostu do nas zadzwoń: +48 24 24 24 008 lub napisz na adres [email protected]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium