Jak kupować w bihome.pl?

 

 

Kupowanie w bihome.pl odbywa się w trzech prostych i intuicyjnych krokach.

 

Krok 1: Wybierz interesujące Cię produkty

 

Wyszukaj interesujące Cię produkty

Aby wybrać spośród tysięcy produktów dostępnych w naszym sklepie możesz w tym celu wykorzystać kilka praktycznych narzędzi:

Menu produktowe - pomoże wybrać interesującą Cię kategorię.

Filtrowanie - będąc już w konkretnej kategorii możesz doprecyzować wyszukiwanie wybierając po lewej Filtruj oraz po prawej Sortuj.
Do dyspozycji masz wiele możliwości - kolor, kształt, materiał, wymiary, producent, i wiele innych.

Szybka Wysyłka - tam znajdziesz wszystko to, co mamy dostępne na naszym magazynie od ręki.

Pomieszczenia - jeśli szukasz produktu do konkretnego pomieszczenia, to przeszukaj menu Pomieszczenia.

Promocje - najlepsze ceny znajdziesz przeszukując kategorię Promocje.

Wyszukiwarka - zawsze możesz też przeszukać nasz sklep korzystając z wyszukiwarki, którą bardzo usprawniliśmy.

Inspiracje i blog - możesz zajrzeć do naszego działu Inspiracje i zobaczyć gotowe aranżacje, lub do naszego bloga, by tam odnaleźć to czego szukasz.

O produktach

Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat, w tym przede wszystkim galerię zdjęć, wymiary, krótki opis produktu, produkty powiązane i kluczowe dane o produkcie. Znajdziesz tam też informacje nt. kosztu dostawy i warunków zwrotu.

Do koszyka

Po znalezieniu i wybraniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka klikając Do koszyka lub w ikonkę koszyka.

Do kasy

Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone przejdź do koszyka. Kliknij ikonkę koszyka umieszczoną w górnym prawym rogu ekranu, a następnie przycisk Do kasy.

 

Krok 2: Koszyk

Produkty

Będąc w koszyku zobaczysz wybrane produkty oraz ich ilość. Ciągle możesz:

Zmienić ilość
Wpisz interesującą Cię liczbę lub nawiguj +/-, a następnie kliknij Przelicz

Usunąć produkt z koszyka
Klikając ikonę "X" po prawej przy danym produkcie usuniesz go z koszyka.

Dostawa i płatność 

Wybierz formę dostawy, a następnie płatności, zwróć uwagę, iż niektóre wiążą się z dodatkowymi kosztami.

Kupon rabatowy

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, zaznacz pole Mam kupon rabatowy, następnie wprowadź ważny kupon, aby otrzymać zniżkę. Zwróć uwagę, iż zwykle promocje nie łączą się i system automatycznie wybierze najkorzystniejszą dla Ciebie dostępną opcję.

Zamawiam

Potwierdź wybrane opcje klikając przycisk Zamawiam.

 

Krok 3: Potwierdzenie zamówienia

Do tego potrzebujemy wiedzieć do kogo nadać przesyłkę, an jaki adres i na kogo wystawić rachunek.

Zaloguj się, zarejestruj lub poprostu podaj dane do przesyłki

W tym celu zaloguj się, jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie. Jeżeli nie posiadasz konta, to możesz:

Zarejestrować się
W tym celu kliknij Zarejestruj się i podaj niezbędne do tego dane.

Złożyć zamówienie bez rejestracji
Bez rejestracji czyli bez zakładania konta. Kliknij Złóż zamówienie.

Zachęcamy do rejestracji. Ona pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów zarezerwowanych dla zarejestrowanych klientów naszego sklepu, w tym:

  • Możesz śledzić status realizacji złożonych zamówień;
  • Możesz zajrzeć do historii zakupów, wystawionych dokumentów, itd.;
  • Nie będzie konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach;
  • Otrzymasz indywidualne rabaty i kupony promocyjne;
  • Zarejestrowani Klienci mogą dodać produkty do Przechowalni;
  • Zawsze będzie możliwe poprawianie czy wykreślenie Twoich danych.

Jakie dane są potrzebne do przesyłki

Wprowadź dane do formularza niezbędne do realizacji zamówienia.

Dane do doręczenia
Zamówienie możemy wysłać na inny adres, niż adres na fakturze, w tym celu zaznacz Inny adres wysyłki i podaj dane, w tym numer kontaktowy dla kuriera.

Dane do faktury
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT podaj NIP firmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami należy to zrobić przy składaniu zamówienia.

Dodatkowe informacje
Ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu Uwagi.

Złóż zamówienie

Po kliknięciu Podsumowanie zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji.

Kliknij Złóż zamówienie, aby potwierdzić zakup. Zaraz potem otrzymasz wiadomość, email potwierdzający Twoje zamówienie. W nim będą wszystkie szczegóły. Jeśli e-mail nie dotarł, sprawdź w spamie, ewentualnie zadzwoń na tel. stacjonarny 603 889 238 lub mobile 603 889 238 lub napisz do nas na e-mail: [email protected].

Zamówienia realizujemy po otrzymaniu wpłaty. Jeśli powstał tu jakiś problem zadzwoń na numer 603 889 238 lub napisz do nas na e-mail: [email protected]. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem (choć przy większych zamówieniach będziemy oczekiwać zaliczki - w takiej sytuacji skontaktujemy się już po złożeniu zamówienia).

W przypadku zmiany dostępności produktu względem podanej na stronie skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia nowego terminu jego dostawy.

 

 

Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi, to po prostu do nas zadzwoń: +48 603 889 238 lub napisz na adres [email protected]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl