Koszt dostawy
- zwykle po stronie bihome.pl
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt dostawy zamówień o wartości powyżej 500 zł pokrywany jest przez Sprzedawcę, wyjątkiem są dostawy gabarytowe. W innych przypadkach koszt dostawy wynosi 20 złotych. Więcej w sytuacji, gdy dostawa będzie realizowana za pobraniem.
Dostawy gabarytowe wiążą się z dodatkową opłatą w wysokości do 220 złotych. Dostawy takie dotyczą zasadniczo większych mebli, takich jak szafy, stoły, sofy, itd. Ewentualnie dużej ilości towarów na zamówieniu lub ewentualnej możliwości uszkodzenia w transporcie. W takim przypadku przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę gabarytową. Ewentualnie opłata zostanie doliczona na późniejszym etapie.
Mniejsze paczki o wadze do 15 kg
Większość lamp i mniejszych mebli.
Przesyłka kurierska - koszt dostawy na terenie całej Polski 20 zł, darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 500 zł
Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci e-mail z przewidywaną datą doręczenia. Adres i datę dostawy będziesz mogła zmienić po uzgodnieniu z kurierem. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia.
W dniu dostawy kurier poinformuje Cię o planowanej godzinie doręczenia. Zmiana daty lub miejsca dostawy jest możliwa po uzgodnieniu z kurierem.
Istnieje możliwość nadania priorytetowej przesyłki, z wysyłką towaru z magazynu w dniu kolejnym po otrzymaniu wpłaty.
Przesyłki wielkogabarytowe
Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan. Również w przypadku zamówienia dużej ilości produktów, które z powodów bezpieczeństwa należy wysłać na palecie.
Dostawa produktów wielkogabarytowych od 120 zł do 220 zł, według rozmiaru produktu.
Istnieje możliwość zamówienia dostawy z wniesieniem do mieszkania, po wcześniejszym uzgodnieniu. Zależnie od okoliczności może wiązać się z dodatkową opłatą.
Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci e-mail z przewidywaną datą doręczenia. Adres i datę dostawy będziesz mogła zmienić po uzgodnieniu z kurierem. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia.
W dniu dostawy kurier poinformuje Cię o planowanej godzinie doręczenia. Zmiana daty lub miejsca dostawy jest możliwa po uzgodnieniu z kurierem. Wniesienie do mieszkania po uzgodnieniu z kurierem.
Termin dostawy
- z magazynu wysyłamy jutro!
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie. Będą tam wszystkie szczegóły, w tym również orientacyjną datę dostawy. Po otrzymaniu płatności rozpoczniemy jego realizację. Na bieżąco będziemy Cię informować o postępach, ale również o ewentualnych problemach.
Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle do 2 dni roboczych. Tak wygląda sytuacja, gdy zakupiony towar mamy na magazynie - o tym informujemy na karcie produktu. W innych przypadkach orientacyjny czas dostawy podany jest na karcie produktu i może być dość odległy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności.
Jeżeli zamawiasz większą liczbę towarów, czas wysyłki zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie dostawy. Jeśli nie chcesz czekać można zamówienie zrealizować etapami. Aby dokonać ustaleń w tym zakresie skontaktuj się z nami. Ewentualnie wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Oddzielne doręczenie produktów z różnym terminem dostawy
Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.
Kontakt: +48 603 889 238 lub e-mailem na adres [email protected].
Jak zmienić termin dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeżeli chcesz przełożyć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami. Jeśli będzie to możliwe, zmienimy datę na taką, która Ci odpowiada. Po wysyłce paczki, opóźnienie terminu doręczenia jest możliwe jedynie u firmy kurierskiej.
Kontakt: +48 603 889 238 lub e-mailem na adres [email protected].
Dostępność produktów
- zwróć uwagę na karcie produktu!
Przy każdym produkcie jest podany przybliżony termin dostawy, który wskazuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane. Proszę pamiętać, że dostępność produktów odnosi się do dni roboczych. Dokładamy starań, aby nasza oferta odpowiadała realnym terminom dostawy. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy będzie inny. Nieraz szybszy, nieraz wolniejszy. Poinformujemy o tym niezwłocznie.
Odbiór osobisty
W tej chwili nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, w związku z czym nie ma możliwości osobistego odbioru.
Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi, to po prostu do nas zadzwoń: +48 603 889 238 lub napisz na adres [email protected]